اعلانات انجمن
  • انجمن فیزیک
  • دانشگاه فرهنگیان
  • پردیس شهید بهشتی مشهد
بهترين حالت نمايش در مرورگر کروم
انجمن فیزیک دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
زمان جاري : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 2:54 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
صفحه اصلي / اطلاعیه ها / اطلاعیه رنگ عناوین کاربری
ارسال پاسخ جديد
اطلاعیه رنگ عناوین کاربری
تعداد بازديد : 41
paom آفلاين



ارسال‌ها : 4
عضويت: 16 /6 /1393
اطلاعیه رنگ عناوین کاربری

با دروود خدمت کاربران محترم انجمن فیزیک دانشگاه فرهنگیان

بر طبق تصمیمات اخذ شده کاربران عضو در انجمن به چند دسته کلی زیر تقسیم بندی می شوند که به طور جزئی فعالیت های هر گروه شرح داده می شود :

1 - کاربر با زنگ قرمز

کاربر با زنگ قرمز مسئولیت مدیریت کلی انجمن را عهده دار است . هماهنگی کامل بین ناظران انجمن و نظارت بر روی کاربران عضو در انجمن از وظایف اصلی وی است . نظارت بر پست های ارسال شده و ارسال تذکر , اخطار و نکات قابل ذکر به تمامی کاربران از دیگر مسئولیت های وی است و دیگر کاربران موظف هستند تا به پیام های ارسال شده از سوی او دقت کرده و همکاری لازم را با وی داشته باشند .



2 - کاربر با رنگ سبز

کاربر با رنگ سبز مسئولیت نظارت بر انجمن را عهده دار است و ناظر انجمن نامیده می شود .نظارت کامل بر پست های ارسالی در تاپیک های مختلف از جمله وظایف اصلی وی است .ارسال تذکر , اخطار و نکات قابل ذکر به تمامی کاربران از دیگر مسئولیت های وی است و دیگر کاربران موظف هستند تا به پیام های ارسال شده از سوی او دقت کرده و هنکاری لازم را با وی داشته باشند .چشم انداز ایجاد این دسته از کاربران کمک به فعالیت های کاربر قرمز و سهولت در انجام امور انجمن است . همچنین این دسته از کاربران قادر هستند تا فعالیت هایی از قبیل تغییر نام کاربری و این قبیل امور کاربران را انجام دهند .



- کاربر با رنگ سفید

کاربر با این رنگ عضوی از نویسندگان انجمن است که ضمن فعالیت در بخش های مختلف انجمن ، موظف به ایجاد تاپیک های انجمن است .این دسته از کاربران به مانند کاربران عادی انجمن قادر به فعالیت در بخش های مختلف هایبوری هستند و دارای اختیارات مدیریتی در انجمن نیستند .



4 - کاربر با رنگ بنفش

کابران عادی که به تعداد 100 ارسال برسند به عنوان کاربر ویژه شناخته شده و نام کاربری آنها به رنگ بنفش نمایش داده می شود و از امکانات خاصی بهره مند می شوند .



5 - کاربر با رنگ زرد

کاربران با این رنگ از اعضای انجمن تشکیل شده اند که می توانند فعالیت هایشان را در تاپیک های مختلف پیگیری کنند .
کاربران با این رنگ موظفند تا بر اساس قوانین مدون انجمن به فعالیتی مناسب و درخور نام انجمن فیزیک دانشگاه فرهنگیان پرداخته و با ایجاد محیطی دوستانه و مناسب سعی در ساختن انجمنی قدرتمند داشته باشند .


با تشکر
پنجشنبه 10 مهر 1393 - 04:38
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.